Posteado por: nauzzet | May 13, 2008

La meva infantesa

Recordo amb una certa enyorança molts moments de la meva infantesa. Berenars al balcó de casa mentre amb la meva germana jugàvem a ser els bobobobs, llargues estones al cuarto de jugar mirant contes, pintant o dibuixant, també ens disfressàvem, jugàvem amb la plastilina i ocasionalment amb fang, amb el que intentàvem fer gerros, cendrers o objectes varis, que sovint eren nyaps, però que els pares exposaven tots orgullosos a l’estanteria del menjador.

També recordo estones a casa les veïnes, jugàvem a papes i mames o a professores. O caps de setmana que convencíem a la iaia que ens portés al parc amb les bicicletes, els cotxets, les nines, les pilotes, les pales, les galledes, les regadores, els patins, i mil trastets més.

Després les vacances al poble! Ens ajuntàvem la canalla i jugàvem al pillapilla, a pi, a l’un dos tres pica-paret, saltàvem a corda i baixàvem el carrer major amb monopatí, anàvem a explorar els alrededors del castell, feiem rams de flors i els dúiem a la iaia k els posava a la taula del menjador, anàvem a la piscina i a prendre el cafè a casa els veïns, també anàvem al sindicat a comprar pipes i ens les menjàvem mentre el poble feia la migdiada.

Llavors no teníem mòbils, ni play stations, ni wii’s, ni internet. De tot això ha passat poc menys de 25 anys, i ara em sembla que era una altra vida. Però sincerament, no sento que m’hagi perdut res.


Respuestas

  1. Hola nauzzet,

    gràcies per la teva visita! M’ha sorprès tenir un visitant nou!!!

    Jo sóc de la mateixa collita que tu gairebé (em penso que un any més) i comparteixo amb tu el que expliques…

    És més, em penso que la nostra generació, en aquest sentit, vam guanyar en moltes coses a les que van venir posteriorment!

    Un petó des del País Vasc!

  2. mai havia passat per aqui, però a partir d’ara ho faré!
    sempre és bonicrecordar el passat, jo tan sols tinc 18 anys per tirar enrere.. però es bonic recordar, oi tan que si.
    un petó, i merci pel comentaris al meu bloggg!

  3. home, i quan més grans ens fem, més records acumulem de la nostra joventut, tot i que estic d’acord amb tu que com la infantesa no hi ha res. És gairebé perfecta fins que comences a descobrir que la vida és un puzle al que li falten peces i per tant és imperfecte, però bé, la infantesa, no ens la treu ningú!


Deja un comentario

Categorías